FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

19 stycznia 2016

Mariusz


Tak sobie przeglądam te moje zdjęcia, podglądam robocze posty i zastanawiam, co by Wam tak dziś pokazać? Mam trochę letnich fotografii, ale nie jestem z nich do końca zadowolona. Mam trochę szaleństw na działce, jakąś wakacyjną wycieczkę. Ale wszystko to mogę Wam pokazać innym razem. Dziś mam chęć na odmianę. Na coś zupełnie innego. I... mam! Taki oto mały, niepozorny pościk ukrył mi się gdzieś na samym dnie. Zdjęć tylko trzy, nic nadzwyczajnego. Ale za to nowa twarz! Bo pewnie od zdjęc tych moich dziewczyn już Wam się pewnie kręci w głowie, co?
No to zamiast moich dzieci - macie mojego męża. Dziś akurat jego imieniny to fajnie pasuje :)



Wszystkiego najlepszego staruszku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach