FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

8 grudnia 2015

Natalka na spacerku


Za oknem zimno, wszyscy poubierani w zimowe ciuszki. W domach trwają wielkie przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. A u mnie pełnia lata! Ciepło, słonecznie i przyjemnie. Lubię taka pogodę. Ale to nie dlatego, że taka ze mnie entuzjastka upałów. Po prostu wtedy mam znacznie więcej okazji do robienia zdjęć. A to uwielbiam :) Teraz każde wyjście w plener to wielka wyprawa. Moi modele to małe eskimoski. Jeszcze starsza jakoś tam się trzyma, ale z młodszą jest trudniej. Czapa stale spada jej na oczy, a gdy chce coś podnieść z ziemi często kończy się to klapnięciem na pupę. Tak... zimowe ubrania na pewno nie ułatwiają nam tego zadania. Zazwyczaj musimy wybierać. Ma być bardzo wygodnie? Czy ciepło? No cóż, chyba nie muszę Wam pisać co zawsze wybieramy, prawda? Ok, zatem dziś na blogu piękne letnie popołudnie. Spacerek i wiecznie rozbrykana Natalka. Zapraszam!








Musze koniecznie zaplanować grudniową sesje moich dziewczyn i zamknąć już 2015 rok. :)
Ale się cieszę, że mi się to udało!!! W przyszłym roku robię dokładnie to samo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach