FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

30 listopada 2015

Siostrzyczki - listopad 2015



Ostatni dzień listopada.  Przyznam się szczerze, że w tym miesiącu nie miałam pewności czy uda mi się zrobić wspólną sesję moim panienkom. Za każdym razem coś się działo. Albo obie były zasmarkane, albo choć jedna z nich. Czasem pogoda zupełnie nie zachęcała do wyjścia z domu. I tak za każdym razem przesuwałam ten dzień coraz dalej i dalej. Dopiero w ostatnią niedzielę, czyli dokładnie wczoraj udało nam się wyskoczyć na jakieś zdjęcia. Pogoda była prześliczna. Przynajmniej rano, gdy pojechaliśmy do pobliskiego małego lasku. Potem zaczęło się robić szaro i ponuro. Zerwał się wiatr i zaczął padać deszcz. Ale w momencie, gdy tm byliśmy i robiłam to co kocham najbardziej słońce tak mocno świeciło, że musiałam szukać miejsca w którym dziewczyny nie musiałyby mrużyć oczu. Było ślicznie i ciepło. Wymarzona pogoda na jesienną sesję zdjęciową. A jaki jest efekt tych moich wczorajszych szaleństw. Sami zobaczcie :)




























Przez cały rok miałam spore wątpliwości czy uda mi się zrobić moim dziewczynką tą pamiątkę. 12 wspólnych sesji zdjęciowych. I wierzyć mi się nie chce, że brakuje mi już tylko jednej. Cudownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach