FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

3 listopada 2015

Na rolkach


Dziś wracamy do pięknych letnich dni. I do tego, co moje dziecko lubi najbardziej, czyli jazdy na rolkach. Alicja śmiga już na nich, że aż przyjemnie popatrzeć. Przyznam Wam się szczerze, że jak widzę z jaką łatwością jej to przychodzi, to sama mam ochotę spróbować. Ciekawe ile zębów bym straciła podczas nauki? ;) Ale trzeba przyznać, że jazda na rolach szalenie mi się podoba. To fajna zabawa i ciekawy pomysł na odrobinę ruchu. Oj, kusi mnie, kusi! Może kiedyś spróbuję? Kto wie... :) A teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Oto Ala i jej rolki ;)









A w archiwum rośnie liczba postów kulinarnych. Może następnym razem coś Wam pokażę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach