FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 października 2015

ZOO


Gdy pisałam Wam o wakacjach za każdym razem wspominałam o Jastarni. Ale tak naprawdę to był tylko początek tego cudownego, beztroskiego czasu. Potem także było fajnie, choć gdyby to ode mnie zależało, na pewno naszych weekendowych wyjazdów byłoby znacznie więcej. Ale nie ma co narzekać. I tak wakacje były wesołe. Stale coś się działo. A pewnego pięknego dnia wyjechaliśmy całą rodzinką do ZOO. Alicja była w takim ogrodzie już nie raz , ale wciąż jej mało. Dla Natalki to coś zupełnie nowego. Tak więc obie dziewczyny bawiły się rewelacyjnie. Spacerów i okrzyków zachwytu nie było końca. Starsza najwięcej czasu spędzała przy wielkich ssakach. Młodsza nie mogła napatrzeć się na ptaki w klatkach. To był naprawdę fajny dzień. Uwielbiam takie wyjazdy :) Dziś więc pokażę Wam zdjęcia nie tylko moich panienek, ale także trochę ciekawych zwierząt. Zapraszam!







































Ech... sama czułam się tego dnia jak dziecko i z przyjemnością jeszcze tam wrócę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach