FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 października 2015

W Łodzi


Baaardzo dawno nie pokazywałam Wam żadnych zdjęć mojej trzeciej modelki - Emilki. A wszystko to dlatego, że jakoś trudno jest nam się spotkać, by trochę ich cyknąć. Lubię robić Emi zdjęcia, bo to jedyna osoba, która zawsze lub prawie zawsze robi to co jej każę i nie robi przy tym głupich min. Poza tym, jakby nie patrzeć to zawsze jakaś nowa twarz. A na zakończenie powiem, że robienie zdjęć Emi to sama przyjemność, bo ona zawsze fajnie na nich wychodzi :) Dlatego też ubolewam nad tym, że tak jej tu mało. Ale cóż poradzić, kiedy ona nie ma zupełnie czasu dla ciotki?? :)
Jedyny sposób, to gdzieś ją wywieźć. Tak jak tego pięknego dnia. Zapakowałam Emi do samochodu i... pojechaliśmy do Łodzi. Ale nasze zdjęcia tym razem będą ciut inne. Nie szukałyśmy odludzia, nie planowałyśmy żadnych uroczych plenerów. Nie, nie. Chciałyśmy spróbować fotografii ulicy. Tak po prostu, gdzie wokół będzie przewijać się cała masa różnych nieznanych nam osób. Jak nam to wyszło? Sami oceńcie. Moim ulubionym zdjęciem jest to z Cezarym Pazurą i nogami przechodniów dookoła. Mogłam je co prawda wykadrować, ale po co? Taka fotografia według mnie ma znacznie więcej uroku :) Zapraszam!
























To moja pierwsza próba takiej fotografii, ale sądzę, że jeszcze do niej wrócimy. Mnie się podobało ;)

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia:) Najbardziej podobają mi się te w i przy bramach. Pozdrawiam z ...Łodzi:)))

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach