FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

27 października 2015

Siostrzyczki - październik 2015




Miałam wielki dylemat czy pokazywać Wam te zdjęcia. Jakoś nie specjalnie za nimi przepadam. Ale ponieważ moje dziewczyny co i rusz zasmarkane to nie wybieram się póki co na żadną sesyjkę. Tak więc musi zostać jak jest. W końcu październik już się kończy, a ja nie zamierzam mieć żadnej luki w moim małym postanowieniu. Dziś zatem wczesnojesienne zdjęcia moich panienek w lesie. Jadąc na miejsce nie spodziewaliśmy się nawet, że akurat jest wyrąb i czekać na nas będą takie oto pale. Trzeba przyznać, że fajnie to wyglądało, więc okazja była nie zła. A co z tego wyszło? Sami oceńcie :)













































Nie mogłam się powstrzymać. Krzaczki też musiałam pokazać :P

1 komentarz:

  1. Widać, że dziewczynki zadowolone. Wzrusza mnie taka siła sióstr... :) U mnie będzie syn, więc mam nadzieję, że czy z kolejnym synem, czy z córką - będą więcej się kochać niż kłócić. ;-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach