FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

22 października 2015

Natalka


Macie ochotę na mały powrót do cieplutkich wakacyjnych dni? Nie, nie mam maszyny do przenoszenia w czasie. Za to mam całkiem pokaźny zbiór zdjęć z letnich spacerów, które chętnie tu pokażę. Ostatnio traktuje tego bloga bardziej jako pamiętnik niż fotoblog, ale cóż. Może jeszcze kiedyś się to zmieni? Na razie jest dobrze tak jak jest. Blogowanie ma przede wszystkim sprawiać przyjemność. A na to akurat narzekać nie mogę. Sama nie wiem jak to się stało, że tak bardzo przywiązałam się do tych moich miejsc w sieci. Jeden z blogów prowadzę od niemalże 5 lat, na drugim stuknęło mi 4. Tutaj jestem już 1,5 roku. I jakoś nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej.
 Nie, nie będę dziś pisać jakiś sentymentalnych frazesów na temat mojego blogowego świata. Nie będę Was zanudzać. Po prostu pokażę Wam dziś kilka fajnych zdjęć mojej młodszej panny z pewnego ciepłego letniego dnia. Miłego oglądania.



Hm... a za kilka dni październikowa sesja moich dziewczynek. Tym razem nie jestem z niej zadowolona, ale ponieważ Natalka nie czuje się ostatnio najlepiej, nie będę już ich poprawiać. Zostaną te co mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach