FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

2 października 2015

Muffinki


Dziś będzie bardzo słodki post. Co prawda nie planowałam puszczać żadnego, ale tak dawno nie było kulinarnych zdjęć na tym blogu, że nie mogłam się powstrzymać. Tym bardziej, że żadna inna tematyka nie pasowałaby mi na dzisiejszy wpis. No chyba, że miałabym jakieś fotografie moje i mojego ślubnego. Albo chociaż całej naszej rodzinki. A takie zdjęcia w naszym rodzinnym albumie to ze świecą szukać. Bo przecież kto by je nam robił, skoro ja dużo bardziej wolę stać po tej drugiej stronie aparatu?

A dlaczego dziś tylko takie zdjęcia pasowałyby mi na blogu? No cóż. Tak się składa, że 2 października mamy w domu nasze małe święto. Choć w zasadzie może nie takie już małe? Dziś bowiem obchodzimy STALOWE GODY, czyli nic dodać nic ująć - 11 rocznicę ślubu. Gdy tak o tym myślę, to zastanawiam się kiedy nam umknęły te wszystkie lata. Fakt, dzieciaczki (a szczególnie to jedno) mamy już duże. Znamy się jak łyse konie. Ale żeby to było już 11! Ech... wierzyć się nie chce. Naprawdę...

Tak więc dziś post będzie słodki, choć w naszym małżeństwie, jak w każdym chyba różnie to bywa. Raz jest cudownie i pięknie, raz chciałoby się tą drugą polówkę udusić. Czasem wszystko układa ma się jak w jakiejś disne'yowskiej bajce. Innym razem wiatr w oczy. Ale cóż. Takie jest życie. Najważniejsze jest jednak to, że po burzy zawsze wychodzi słońce. Że jakoś udaje nam się przetrwać to co najgorsze. Razem, wspólnie. I chciałabym, żeby zawsze już tak było. Życzę nam ciut mniej tego wiatru, a znacznie więcej słońca. I zdrowia, bo to najważniejsze. Reszta zależy już tylko od nas :)










Przepis na takie smaczne muffinki znajdziecie
>>TUTAJ<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach