FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

2 września 2015

W piasku




Moje dziecko już od godziny w szkole, a ja wciąż w wakacyjnych klimatach. I jeśli mam być szczera, jakoś wcale nie chce mi się tego pięknego, nadmorskiego miejsca opuszczać. Skoro nie mogę tam być w rzeczywistości - pobędę choć wirtualnie. Tak długo jak to możliwe, czyli... do momentu aż skończą mi się zdjęcia, które mogłabym Wam tu pokazać! Dziś więc zabieram Was na plażę w Jastarni. Co prawda w ciągu dnia słońce grzało niemiłosiernie i zdjęcia nie należą do tych moich ulubionych, ale i tak nie było tak strasznie. Woda była lodowata, jak na takie upały, więc nawet nie próbowaliśmy do niej wchodzić. Widziałam, że tylko nieliczni moczyli nogi, a osoby, które weszły ciut głębiej mogłabym wyliczyć na palcach jednej ręki. Ale to nie szkodzi, bo równie cudownie można bawić się na plaży.W końcu to jedna wielka piaskownica! I nasze dzieciaczki postanowiły to wykorzystać. Zabawy nie było końca. Nikodem z Alicją zbudowali sobie basenik, Natalce wystarczyło tarzanie się suchym piasku. Było wesoło i ciekawie. Teraz tylko zastanawiam się, dlaczego tak niewiele zrobiłam wtedy zdjęć? Zdecydowanie mogłam bardziej zaszaleć :)














Ale Jastarnia to nie tylko plaża. W tym uroczym miasteczku jest również port! Ale pokażę Wam go innym razem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach