FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

26 września 2015

Tyle słońca w całym mieście ;)



Za oknem szaro. Deszcz leje z nieba. A u mnie na blogu słonecznie! To jedna z zalet zdjęć. Jeśli chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości, zapomnieć o tym co dzieje się tu i teraz - sięgasz po zdjęcia o takiej tematyce jaka w danym momencie jest ci najbardziej bliska i wspominasz! Ja uwielbiam tak właśnie robić, choć nie ukrywam - mam ostatnio na to coraz mniej czasu. Ale jeśli tylko znajdzie się go choć tyci tyci, moje albumy, fotoksiążki oraz archiwum zgromadzone na dysku idzie w ruch. A że od zawsze chyba miałam bzika na punkcie robienia zdjęć - mam co oglądać :)

Dziś zatem na przekór aurze za oknem zapraszam Was na wyjątkowo wesołe i pełne słońca fotografie, które na pewno będziecie oglądać z uśmiechem na twarzy :) Zapraszam!
























A w następnym odcinku - Siostrzyczki - sesja wrześniowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach