FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

5 września 2015

Port i molo


Jastarnia to nie tylko plaża, to także cała masa innych pięknych zakątków, które warto odwiedzić. Jest tu przytulny port, w którym zacumowało mnóstwo pięknych żaglówek i kutrów. A także molo, z którego rozpościera się cudowny widok na zatokę. Ja najbardziej lubię molo. Szalenie podoba mi się widok pełen serferów i innych tego typu postaci. Przyznam szczerze, że nie znam się za bardzo na tym sporcie. Nie potrafię rozróżnić kto się czym zajmuje i na czym polega różnica. Ale jak tak patrzę w dal i widzę pełno kolorowych spadochronów i żagli to nie ukrywam, że buzia sama mi się uśmiecha. Już w zeszłym roku robiłam sporo zdjęć tym sportowcom. Ale w tym roku także nie mogłam się oprzeć. Najbardziej podoba mi się to, gdzie w tle widać wiatraki. To moje ulubione. 
Ale oczywiście poza tymi ślicznymi widokami na zdjęciach zobaczycie jeszcze Natalkę, Alicją i Nikodema. Żeby Was aż tak nie zanudzać tymi zdjęciami - zebrałam je z kilku spacerów w te piękne miejsca. Zapraszam!












































 Chyba muszę się sprężyć z tymi zdjęciami, bo naprawdę mam spore zaległości i zimą będziecie oglądać moje dziewczyny w koszulkach na ramiączka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach