FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

22 września 2015

Duży piach :)


U mnie wakacje nigdy się nie kończą. Przynajmniej w zdjęciach. No, dobrze. Może nie "nigdy", ale jeszcze będzie trzeba trochę poczekać na jakieś bardziej jesienne fotografie. Ale przyznam szczerze, że mnie to akurat nie przeszkadza, bo zimą jest znacznie mniej okazji do zdjęć, więc przynajmniej nie będzie ten blog świecić pustką jak zacznie się robić zimno. Chyba, że macie ochotę na kolejne posty z fotografii kulinarnej? Nie... nie zrezygnowałam z niej, za bardzo to lubię! Po prostu w natłoku tych wszystkich postów nie ma czasu na to by wciskać Wam tu jeszcze jakieś ciasta czy ciasteczka. Ale zdjęcia czekają sobie na czarną godzinę, więc jak dobrze pójdzie, to i one się tu pojawią :) Dziś jednak wracamy do ciepłych i słonecznych wakacyjnych dni. Do dnia, w którym moje dziewczyny zatęskniły za wielkim piachem i musieliśmy coś wymyślić ;) Wiem, do plaży to nie jest ani odrobinę podobne, ale i tak było wesoło, więc nie ma co narzekać. Tak więc zapraszam na kolejne zdjęcia moich dwóch urwisów :)



























Miałam fajny plan na wrześniowe zdjęcia dziewczyn, ale chyba nie wypali, bo pogoda wciąż płata mi figle. Ale o tym - następnym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach