FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

22 sierpnia 2015

Siostrzyczki - sierpień 2015


I znów muszę na chwilkę zostawić moje wakacyjne wspomnienia, by pokazać Wam nieco inne zdjęcia. Mamy sierpień, więc czas na wspólną sesję moich dziewczyn. Tradycji musi stać się zadość ;) Tym razem piękny zachód słońca nad pobliskimi stawami. To był spontaniczny wypad za miasto. Tak naprawdę jechaliśmy na zakupy, ale... skoro była taka fajna pogoda i mieliśmy w zanadrzu trochę czasu - wzięłam ze sobą aparat. Powiem Wam szczerze, że w tym miejscu byliśmy już nie raz, gdy Alicja miała jakieś 2, może 3 latka. W archiwum tego bloga znajdziecie wpisy z tymi zdjęciami. Wiem, jakościowo nie da się ich nawet porównać z dzisiejszymi. Ale jak na moje ówczesne możliwości myślę, że nie było tak tragicznie. Tak więc wróciliśmy na "stare śmieci" i trzeba przyznać, że to był strzał w 10. Zapomniałam już jak tam jest ładnie. Jestem pewna, że jeszcze kiedyś tam wrócimy. Już ja tego dopilnuję! ;)
A teraz zapraszam na zdjęcia...























A do wakacyjnych zdjęć jeszcze wrócimy. Mam ich jeszcze trochę do pokazania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach