FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

29 sierpnia 2015

Plażowe szaleństwo


 Zatęskniliście troszkę za Jastarnią? Bo ja tęsknię za nią za każdym razem, gdy zerkam na nasze wakacyjne zdjęcia. Uwielbiam na nie patrzeć i jeszcze bardziej lubię wspominać te kilka dni, które tam spędziliśmy. Było super! Piasek pod stopami, słoneczko na niebie i szum fal. Czasem zastanawiam się dlaczego tak bardzo mi tego brakuje? Przecież ja nie lubię morza! Skąd ten sentyment do Jastarni? Pojęcia nie mam. Ale z tym miejscem wiąże się mnóstwo pięknych wspomnień. I cieszy mnie niezmiernie, że większość z nich mam uwiecznionych na naszych wakacyjnych zdjęciach. Dlatego też tak ich dużo i dlatego tak Was nimi zanudzam. Ale spokojnie - jeszcze trochę. Jeszcze jakieś 4, może 5 wpisów? Wytrzymacie!
Dziś plażowe szaleństwo Alicji i Nikodema. Zapraszam!
































A tak przy okazji zaproszę Was jeszcze do sklepu internetowego KaRoKa, gdzie sprzedają takie fajne koszulki, jakie widzicie u Ali i Nikodema na zdjęciach wyżej. Fakt, nie są one tanie, ale na pewno bardzo fajne - wizualnie i jakościowo. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach