FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

26 sierpnia 2015

Odbitki w formacie INSTA


Zaległości w zdjęciach mam całkiem spore. Ale zdążyłam się już przyzwyczaić do tego, że w wakacje mam znacznie mniej czasu i znacznie więcej okazji do cykania zdjęć. Szkoda tylko, że to wciąż są jedynie moje dziewczynki. Z ogromną przyjemnością zabrałabym na zdjęcia kogoś nowego. No ale cóż. Nie ma co narzekać. Lepsze dwie stałe modelki pod ręką niż żadna! Ale dzisiaj nie wrócę do wakacyjnych zdjęć. Nie pokażę Wam także innych plenerów, w których miałam okazję być tego lata. Dziś pochwalę się zdjęciami, które cieszą nas już od ładnych 2 miesięcy! Naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego wcześniej ich Wam nie pokazałam. Przecież one są rewelacyjne! Może ktoś z Was także chciałby takie zdjęcia wywołać? Według mnie naprawdę warto.

Odbitki INSTA to zdjęcia w dość nietypowym formacie. Przyzwyczajeni jesteśmy, że fotografie wywołujemy w kształcie prostokąta czyli 10x15 lub 13x18 itp. Ale dziś chciałabym Was zachęcić do tego, by troszkę zaszaleć. Bowiem zdjęcia kwadratowe są naprawdę piękne i jestem pewna, że się nie zawiedziecie. INSTA to fotografie wielkości 13x13 cm. Gdy zerkniecie na stronę fotolab.pl zobaczycie, że samo ich wykonanie jest banalnie proste. Wystarczy założyć konto, załadować zdjęcia na stronę, a następnie zaznaczyć je wszystkie hurtowo i wybrać odpowiedni format. Na zdjęciach automatycznie pojawi się kwadracik, który możemy dowolnie modyfikować i przesuwać, tak by w jego wnętrzu znajdowało się to, co chcemy zobaczyć na naszych zdjęciach. Fajną sprawą jest również to, że zdjęcia te możemy wywołać z białą rameczką lub bez niej. Gdy już zadbamy o wygląd naszych zdjęć przechodzimy dalej, a tam wyskoczy nam podgląd wszystkich fotografii, które postanowiliśmy wywołać. Jeśli ich wygląd nam odpowiada - zamawiamy!
Moje zamówienie zostało wykonane w ekspresowym tempie. Naprawdę nawet się nie spodziewałam, że tak szybko trafią w moje ręce. Ale nie to jest najważniejsze. Najbardziej zaskoczyła mnie ich jakość! Naprawdę, możecie mi wierzyć lub nie, ale te zdjęcia są cudowne. Już dawno nie widziałam tak doskonałej jakości i dbałości o wszystkie szczegóły. No po prostu zakochałam się bez pamięci! Są cudowne!!!

Zresztą co ja Wam tu będę pisać. Zobaczcie na zdjęciach jak one wyglądają. Chociaż lepiej byście zrobili wywołując kilka własnych zdjęć, by przekonać się osobiście jak cudne są te fotografie...
Moje odbitki INSTA wywołałam tylko w bw. Mam już wobec nich pewne plany i właśnie takie pasują mi najlepiej. Ale miałam okazję oglądać je także w kolorze i są równie wspaniałe, więc spokojnie możecie szaleć. Fotografie INSTA są piękne. Wszystkie - bez wyjątku :)

















INSTA odbitki w formacie 13x13
z białą ramką lub bez
papier metallic
cena: 0,89 zł/szt.

POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach