FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 lipca 2015

Siostrzyczki - lipiec 2015


Lipiec już prawie dobiegł końca, a ja nic nie wspominam o wspólnej sesji zdjęciowej moich dziewczynek. Ale to wszystko dlatego, że w tym miesiącu wcale nie zamierzam takiej robić. Nie, nie zrezygnowałam z projektu, po prostu będąc na urlopie w Jastarni zrobiłam im kilka fajnych wspólnych zdjęć, które z pewnością wystarczą mi na lipiec. Zastanawiałam się tylko jak je Wam tu pokazać. Nie lubię bałaganu i wrzucenie zdjęć od tak w postaci typowego misz masz to nie dla mnie. U mnie wszystko musi być uporządkowane. Więc zamiast umieszczać ich wszystkie wspólne zdjęcia na raz sięgnęłam do czwartego dnia, w którym odwiedziliśmy Juratę. Tam moje obie panny świetnie się bawiły na molo, a ja trochę pstrykałam. Efekt tego szaleństwa jest taki, że zrobiłam im wtedy całkiem fajną sesję, którą mogę spokojnie potraktować jak tą do projektu "12 miesięcy razem!". Tak więc nie przedłużając - siostrzyczki w lipcu. 










Oj, muszę się sprężyć. Bo trochę tych zdjęć z Jastarni mam. Czas zacząć je pokazywać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach