FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

15 lipca 2015

Sesja ciążowa - ciąg dalszy



Dziś druga tura brzuszkowych zdjęć Wioli. Już dawno chciałam je pokazać, ale nie miałam zupełnie kiedy się tym zająć. Dziś też jeśli chodzi o mój czas - szału nie ma, ale te kilka minut znalazłam by skrobnąć to i owo. Tak więc Wiola. Moja śliczna nowa modelka, która chyba zupełnie zapomniała o moim istnieniu. Ale cóż, nowy lokator pewnie rządzi się własnymi prawami i rozstawia rodziców po kątach. A pewnie! Niech robi co chce, póki mu to wszystko uchodzi płazem. Taka sielanka szybko się kończy... ;) Tak więc nie przedłużając - zapraszam do oglądania. Zdjęć sporo, a to wciąż nie wszystko. Wkrótce ostatnia odsłona Wioli w dwupaku ;)

















A potem pewnie będę Was zanudzać zdjęciami z urlopu. Mam nadzieję, że nie będziecie przy nich ziewać, bo mam ich całkiem sporo. A że z każdym wiążą się miłe wspomnienia - pewnie będę mało obiektywna w wyborze, jakie powinnam tu zamieścić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach