FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

7 lipca 2015

Emi



Każdy urlop ma jedną ogromną wadę. Stanowczo za szybko kończy. My wróciliśmy wczoraj i muszę przyznać, że żal było mi zostawiać urocze nadmorskie miasteczko i wracać do szarej rzeczywistości. To był wyjątkowo udany wypad. Bawiłam się rewelacyjnie i z ogromną przyjemnością by to powtórzyła. Pogoda była cudowna, towarzystwo doborowe. Z pewnością możecie mi zazdrościć ;) Zdjęć oczywiście też przywiozłam całą masę. Nie są to oczywiście typowo sesyjne fotografie. Raczej takie bardziej pamiątkowe, ale i tak z przyjemnością je Wam tu pokażę. Ale to niedługo.Na razie muszę je wszystkie obejrzeć, posegregować... oj, zejdzie mi się :) Ale spokojnie. Mam co Wam pokazywać. Zacznę od Emi, której dawno nie było. A potem... niespodzianka!











Wierzyć mi się nie chce, że jeszcze całkiem niedawno było dość chłodno. W czasie urlopu słońce bardzo nas rozpieszczało. Ja wyglądam jak skwarka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach