FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

2 czerwca 2015

Wśród kwitnących drzew...


Uwielbiam ten czas, gdy wszystkie pobliskie drzewa robią się zupełnie białe. Ten widok zawsze mnie zachwycał i co roku starałam się zrobić komuś zdjęcia w tej cudownej bieli. Oczywiście najczęściej pod ręką mam moje dziewczyny więc to właśnie one najczęściej są moim łupem fotograficznym. W tym roku zatem w tak pięknym plenerze znalazła się moja Ala. Nie wiem co to były za drzewa. Myślę, że jakieś dzikie śliwki, ale nie mam pewności. Dotąd wykorzystywałyśmy do takich fotografii pobliskie sady, ale miasto trochę nam się rozrosło i coraz dalej mam do takich fajnych klimatów. Ale jakby nie patrzeć - chcieć to móc. Zatem zapraszam na zdjęcia Alicji wśród białego kwiecia :)


















A już wkrótce pokażę Wam moją pierwszą w życiu komunijną sesję plenerową. :)

2 komentarze:

  1. Też lubię ten okres gdy drzewka owocowe kwitną :-) A zdjęcia cudne... No i Modelka pierwsza klasa :-D

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach