FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

30 czerwca 2015

Siostrzyczki (styczeń-czerwiec 2015r.)



Plan był zupełnie inny. Chciałam gromadzić wspólne zdjęcia moich dziewczyn przez cały rok, by potem w grudniu wszystkie umieścić w kalendarzu na następny rok. I choć ta opcja wiąż jest aktualna i nadal mam nadzieję, że w przyszłym roku moją ścianę będzie zdobić cudowny spersonalizowany kalendarz gdzie na każdej stronie będą obie moje córki to jeszcze musiłam po prostu zrobić coś jeszcze. Bo jak wiadomo przy takich wspólnych sesjach nie tylko jedno zdjęcie jest fajne, ale kilka. Więc jak tu wybrać jedno z nich? A nawet jeśli już takie uda mi się wybrać to żal by mi było, żeby reszta została ot tak zapomniana. Postanowiłam zatem stworzyć moim pannom wspólny album. A że jak zwykle jestem w gorącej wodzie kapłana - nie wytrzymałam do grudnia. Musiałam zrobić coś już dziś. I tak powstała nasza nowa fotoksiążka wykonana prze empikfoto.pl
"Siostrzyczki (styczeń-czerwiec 2015r.)".
Zobaczcie jaka jest piękna!














A teraz będę się lenić. Jadę w piękny wakacyjny plener, by przywieźć milion nowych zdjęć 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach