FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 czerwca 2015

Siostrzyczki - czerwiec 2015


Chyba po raz pierwszy od powstania tego bloga zupełnie nie wiem co napisać. Ostatnio sporo się dzieje i nawet nie mam czasu na myślenie ;) Marzą mi się nowe zdjęcia,nowe sesje i nowi modele. Ale tak naprawdę to nawet nie miałabym kiedy umówić się z nimi na zdjęcia. Może po urlopie? Już nie mogę się go doczekać! Słońce... plaża i widoki, za którymi już troszkę tęskniłam. Choć nie ukrywam, że bardziej mi brak gór. Zawsze je uwielbiałam... Ale górskie tereny muszą poczekać do przyszłego roku. Teraz będziemy lenić się na plaży i słuchać szumu fal. Już nie długo... jeszcze troszeczkę... Ech...
A dziś czerwcowe zdjęcia moich dziewczyn - zapraszam :)












































:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach