FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

9 czerwca 2015

Piękne foldery komunijne


Wszyscy już pewnie zapomnieli o tym, że w maju odbywały się Pierwsze Komunie Święte drugoklasistów. A ja wciąż jedną z nich żyję. A to wszystko dlatego, że lekko nam się przeciągnął termin sesji plenerowej. Potem jeszcze wypadło mi kilka dość niezbyt przyjemnych niespodzianek i tak na dobrą sprawę śmiało mogę powiedzieć, że temat ten mogę zakończyć dopiero teraz. Zdjęcia są już przygotowane i czekają na odbiór. Albumy zostały zaprojektowane i mam nadzieję - bardzo szybko do nas trafią. Nie pozostaje nam nic innego jak modlić się, by wszyscy byli zadowoleni ;) Ale ten post nie powstał po to, by się Wam pochwalić zakończeniem pracy ze zdjęciami komunijnymi, tylko pokazać w jakiej formie można je komuś podarować. A sądzę, że najpiękniejszym opakowaniem nawet zwykłej standardowej płyty jest piękny, ręcznie wykonany i spersonalizowany folder, który nie tylko będzie chronić naszą płytę przed uszkodzeniami, ale także będzie wspaniałą pamiątką na lata. Ja takie foldery postanowiłam zamówić u artwytwornia.pl . Ozdoby, które wykonuje właścicielka tego sklepu są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Nie ukrywam, że byłam mile zaskoczona i mam nadzieję, że jeszcze nie raz skorzystam z usług Pani Ewy :) Zresztą, sami zobaczcie jakie cudne foldery otrzyma Patrycja i Ola :)








A następnym razem pokażę już komunijne zdjęcia plenerowe dziewczynek :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za rekomendancję i za te piękne zdjęcia, które zrobiła Pani moim folderkom :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Lubię polecać to co mi się podoba :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach