FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

20 czerwca 2015

Komunijne albumy



Czas najwyższy zamknąć już w tym roku temat komunii świętych. Ale zanim to zrobię koniecznie muszę Wam pokazać przepiękne, wyjątkowe i niepowtarzalne albumy, które otrzymały Patrycja i Ola. Nie raz już to powtarzałam i pewnie nie raz jeszcze powtórzę, że dla mnie fotoalbumy Pixalbum są jedyne w swoim rodzaju. Uwielbiam je! Dlatego jestem bardzo zadowolona,że miałam okazję wykonać je po raz kolejny. Tym razem albumy te to pamiątka dla tych  dwóch uroczych dziewczynek, które zdążyliście już poznać.Marzyło mi się coś ozdobnego, ale jednocześnie skromnego i dość prostego. Poza tym chciałam by były do siebie bardzo podobne, ale jednocześnie zupełnie inne. Trochę nakręciłam prawda? Ale efekt wcale nie jest taki skomplikowany jakby się wydawało. Bowiem projektując je wykorzystałam dokładnie ten sam szablon. Za to układ ramek wewnątrz dopasowałam już do potrzeb związanych z umieszczonymi w nich zdjęciami. A fotografie w każdej z ksiąg są zupełnie inne. Co więcej, postanowiłam także te albumy lekko ozdobić. W końcu diabeł tkwi w szczegółach, prawda? Ale, żeby albumy nie były zbyt przesycone tym wszystkim do ozdoby wykorzystałam wcześniej przygotowane stemple. Czyli ładnie skomponowane graficznie cytaty pasujące do tej okazji. Zresztą, co ja Wam tu będę pisać, sami zobaczcie :)

























Gdyby ktoś z Was chciał wykorzystać takie cytaty w swoich pracach - umieściłam je >>TUTAJ<<.
Można pobierać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach