FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

11 czerwca 2015

Komunijna sesja plenerowa Patrycji i Oli


Troszkę to trwało, ale wreszcie są. Zdjęcia z sesji plenerowej moich dwóch ślicznych modelek. Zdjęcia wykonałam w Radziejowicach. wyjątkowo piękne miejsce, gdzie brakuje ciekawych szczegółów do zdjęć. Najchętniej wszystkie sesje robiłabym właśnie tam. Śliczne tło, miła atmosfera. Cisza i spokój. Bardzo to lubię. I chyba po części też dlatego moje dwie modelki bardzo się rozluźniły. Nie były już tak strasznie spięte jak w dniu komunii. Nie drżały im rączki z przejęcia, a szczery uśmiech na ich ślicznych buziach gościł znacznie częściej niż poprzednio. Robienie zdjęć tym dwóm młodym damom to była czysta przyjemność. Dziewczynki pięknie współpracowały i widać było, że naprawdę świetnie bawiły się podczas naszej sesji. Szkoda tylko, że Ola nie najlepiej się tego dnia czuła, a potem jeszcze podczas naszej pracy pogoda nagle bardzo się zmieniła i spadł rzęsisty deszcz. Na szczęście udało nam się zrobić całkiem sporo fajnych zdjęć. Myślę, że moje modelki i ich rodzice będą zadowoleni z pamiątki. I mam nadzieję, to nie ostatnie nasze spotkanie :)























































Stempelki z cytatami wykonałam sama. Postanowiłam je udostępnić dla innych fotoamatorów, którzy chcieliby przyozdobić swoje zdjęcia w taki sposób. Można je pobrać >>TUTAJ<< :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach