FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

25 czerwca 2015

Fotograf w podróży



Ok, dziś zatem pokażę Wam kolejną książkę. Musze trochę nadgonić te zaległości, bo stracę rachubę o czym już pisałam a o czym nie. Ale spokojnie. Nie zawsze będę Was zanudzać kolejnymi poradnikami, w których najdziecie całą masę informacji na temat tego jak i gdzie robić zdjęcia. Czasem pokażę Wam lektury, które po prostu warto przeczytać z zupełnie innego powodu. By pozachwycać się pewnymi odległymi miejscami, pooglądać niesamowite zdjęcia i przeczytać o ludziach, którzy tam byli i widzieli to na własne oczy. Na początek - cudowny album pt. "Fotograf w podróży" autorstwa Jacka Boneckiego. Powiem Wam szczerze, że to była moja pierwsza tego typu książka w domu i zakochałam się bez pamięci. Ona jest po prostu niesamowita. Zdjęcia, które autor zamieścił w tej książce zachwycają. Są niesamowite, cudowne, przepiękne! Oglądając je miałam wrażenie, że to jakieś ilustracje z innego świata. Mam wrażenie, że takie miejsca na Ziemi po prostu nie istnieją. Potem trafiłam na cudowne portrety, wspaniałe miejsca, faktury. Tego naprawdę nie da się opisać. To trzeba zobaczyć. Ale książka ta, to nie tylko zdjęcia. To także świetnie napisany tekst, który po prostu połyka się w mgnieniu oka. Pan Jacek Bonecki to bardzo zabawny i przede wszystkim bardzo utalentowany fotograf, który stara się pokazać nam, że zdjęcie to nie tylko obraz na papierze czy na monitorze komputera. To przede wszystkim chwila, emocje i ten dreszczyk na plecach, który odczuwamy patrząc na nie. Czasem zdjęcie potrafi przekazać więcej niż milion słów. Trzeba tylko wiedzieć jak je wykonać. Ta książka jest fantastyczna. Czytając ją, byłam zachwycona i staram się wracać do niej tak często jak to tylko możliwe. Tutaj każde zdjęcie ma swoją historię. Powstało nie dlatego, że ktoś akurat miał w ręku aparat i strasznie mu się nudziło. Jest dobrze przemyślane i stworzone tak, jak wymarzył sobie je jego autor. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem i chciałabym takich książek więcej i więcej. Gorąco ją Wam polecam!!!









Fotograf w podróży
Autor: Jacek Bonecki
Wydawnictwo: National Geographic

MOJA OCENA:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach