FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

21 czerwca 2015

Ala na rolkach



Każdy powód do robienia zdjęć jest dobry. Na przykład nowe okulary mojego dziecka (nawiasem mówiąc - zarąbiste!) lub fakt, że moje dziecko rewelacyjnie śmiga na rolkach :) Nie ukrywam, że ten ostatni powód sprawia, że chodzę dumna jak paw. Wiem, że nie ona pierwsza i nie ostatnia, że są młodsze dzieciaczki, które fajnie radzą sobie na tych kółeczkach, ale i tak bardzo się cieszę, że Ala tak fajnie jeździ. Normalnie jej zazdroszczę, bo sama też chętnie bym się nauczyła. Tyle tylko, że ja nie mam ani rolek, ani odwagi by zrobić ten pierwszy krok. Dlatego nie będę się chwalić sobą, tylko moją starszą córką. A co!










A gdybyście byli ciekawi co to za super okularki ma moja córcia to zerknijcie sobie >>TU<< :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach