FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 czerwca 2015

A kuku!


Tak Was ostatnio zamęczałam tymi książkami, że tym razem pokażę kilka zdjęć. I dla odmiany nie będzie to plener. Wbrew pozorom robię zdjęcia nie tylko na zewnątrz. Tych domowych też mam całkiem nie złą kolekcję. Tylko, że mnie te na łonie natury podobają się znacznie bardziej i dlatego to one właśnie królują na moim blogu. Czasem jednak wśród tych domowych zdjęć także znajdą się takie perełeczki, które chciałabym Wam pokazać. Na przykład te dzisiejsze. Nie wiem dlaczego wyjątkowo mi się one podobają. Niby nic wielkiego. Natalka często bawi się w domu w ten sposób, ale to właśnie te fotografie ujęły mnie na tyle, by zamieścić je na moim blogu. A Wam jak się podobają? 



A jeszcze troszkę i zacznę pokazywać Wam typowo wakacyjne fotografie. Oj, już nie mogę się doczekać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach