FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

6 maja 2015

W górach ;)



Ostatnio coraz częściej poszukuję w mojej okolicy ciekawszych plenerów niż łąka czy sad. Brakuje mi ciekawych faktur, przestrzeni bez słupów wysokiego napięcia itp. Wiem, że dobre zdjęcie można zrobić niemalże wszędzie, ale to nie zmienia faktu, ze mam ogromną ochotę na odrobinę odmiany. Marzy mi się wypad do skansenu, dużego parku, ruin zamku itp. Tymczasem w moim mieście nie ma w zasadzie nic. Oj, przepraszam, mamy rynek, który jako tako ujdzie w tłumie, choć i tak to nie jest to o czym marzę. Mamy też mikroskopijny park, w którym mają swoją metę wszyscy bezrobotni lubujący się w trunkach typu "Patykiem pisane". Oj, będę dziś narzekać, ale moje miasto okazuje się dla mnie stanowczo za małe. Chcę uliczek z fajnymi kamienicami, alejek wśród drzew i kwiatów, niedużej rzeczki lub strumyka, kaczek, łabędzi. Cokolwiek! Ech... zabrakło słońca za oknem i już marudzę ;) No trudno. Dziś więc mała odmiana na blogu. Zdjęcia Emi w... górach?

































Tak naprawdę to żadne góry. Ale co - nie będę pisać, bo pewnie i tak wszyscy już wiecie. Nareszcie coś innego. Ale ja chcę więcej!!! :)


1 komentarz:

  1. piękne tereny,piękne zdjęcia i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach