FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

20 maja 2015

Siostrzyczki - maj 2015



Jak zwykle skoro świt robię mały przegląd moich ulubionych stron w sieci. Niestety moja młodsza córka bardzo nie lubi, gdy jej mama wyleguje się w łóżeczku i punktualnie, codziennie o 6 rano robi jej pobudkę. Potem śniadanko, ciepła herbatka i mała idzie sobie w  swoją stronę, nie zwracając nawet uwagi na swoją mamuśkę. I to właśnie czas dla mnie. Młodsza się bawi, starsza wyszykowana czeka na odpowiedni moment by pognać do szkoły - a mama leni się przed komputerem. Jest czas by poczytać wiadomości, pozaglądać na fb, popróbować swoich sił w konkursach, w których i tak nigdy nie wygrywam ;) Jednym słowem to odpowiedni moment na komputer. Wieczorami niestety nie daję rady na siedzenie przy kompie. Oczy same mi się zamykają... Ale poranek jest w sam raz. I właśnie o tej porze zazwyczaj postanawiam także napisać co nieco na tym moim ulubionym blogu. Uwielbiam to miejsce. Nawet gdyby nigdy nikt tu nie zaglądał to i tak bym z niego nie zrezygnowała. Ten blog to jest to o czym zawsze marzyłam i czuję się tu naprawdę rewelacyjnie!

A dziś moje dziewczyny w piękny majowy dzionek.
Tym razem całą rodzinką wybraliśmy się nad pobliskie stawy. Trzeba przyznać, ze było fajnie. Jestem pewna, że jeszcze kiedyś tam wrócimy :)


























Maj zaliczony, a na czerwic już mam pewne plany ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach