FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

15 maja 2015

Pierwsza Komunia Święta



A jednak nie wytrzymałam. Im dłużej spędzałam czas nad zdjęciami z niedzielnej uroczystości, tym większą miałam ochotę pokazać je Wam. Na szczęście rodzina, u której miałam przyjemność gościć , nie ma nic przeciwko temu. Zatem będę się Wam dziś odrobinkę chwalić. Myślę, że reportaż z Pierwszej Komunii Świętej Aleksandry i Patrycji wyszła całkiem fajnie. A ja nie ukrywam, że czułam się w roli fotografa jak ryba w wodzie. Uwielbiam to robić i mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję relacjonować Wam różnego rodzaju uroczystości. Zresztą co ja Wam tu będę kręcić. Ja ogólnie z aparatem w dłoni zawsze czuję się doskonale. Czy to reportaż, czy też plenerowa sesja zorganizowana. To jest to co uwielbiam robić i już. A jak mi to wychodzi? Sami oceńcie :)


















Zdjęć z reportażu jest oczywiście sporo więcej. Mam nadzieję, że wszystkie przypadną do gustu obu dziewczynkom i ich rodzinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach