FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

12 maja 2015

Na rynku



Uzbierało mi się znów trochę zdjęć do pokazania. W sumie nic nowego. Postów na blogu nie puszczam specjalnie często, a zdjęcia robię praktycznie bez przerwy, więc nie ma się dziwić. W zasadzie gdybym chciała pokazać Wam tu wszystko co robię, musiałabym pisać niemalże codziennie. Ale bez przesady i tak jest tego sporo :)

Tym razem mały wypad do miasta. Muszę przyznać, że nie lubię robić zdjęć na rynku czy na ulicach. Może gdyby to było jakieś urocze stare miasto, piękne kamieniczki itp, to może byłoby inaczej. Ale u nas takich miejsc brak. Kiedyś rynek miał swój taki specyficzny klimat, teraz to po prostu wielki plac i nic poza tym. Z daleka widać ratusz, ale przed nim zrobili parking, więc zawsze w tle są samochody. Są też dwie fontanny z tryskającą wodą, ale ulica za nią nie jest zamknięta. A ponieważ to jedna z głównych ulic naszego miasta - samochodów jest cała masa. Trzecia strona to kolejna ulica, gdzie samochodów nie ma już aż tak wiele, ale za to wygląd tamtych kamienic pozostawia wiele do życzenia. No i na koniec strona czwarta - czyli niedawno powstałe budynki. Powiem krótko - według mnie wyglądają one jak bardzo nowoczesne stodoły. Fakt, wyglądają lepiej, niż te blaszane budy z kwiatami, które były tu dawniej, ale i tak myślę, że przy odrobinie wyobraźni można byłoby tu zrobić coś znacznie ciekawszego... I tak właśnie to ten rynek stał się obiektem mojego zainteresowania pewnego dość zimnego dnia. Dziś więc zdjęcia Natalki na naszym rynku. Mam jednak nadzieję, że zobaczycie na nich jak najmniej tego wszystkiego co Wam przed chwilką wymieniłam ;)

























Kilka ostatnich ujęć zrobiłam w naszym parku. Równie mikroskopijnym co rynek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach