FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

9 maja 2015

Konkurs FOTOGRAFICZNY empiku 2015



Jak pewnie już zauważyliście mam w sieci kilka takich miejsc, do których zaglądam regularnie. 
Na pewno wśród nich znajdziecie wydawnictwa posiadające w swojej ofercie książki o tematyce fotograficznej oraz różnego rodzaju strony oferujące produkty foto. Spersonalizowane kalendarze, książki czy albumy to coś co bardzo lubię.
Zresztą ostatnio zrobiłam się bardzo leniwa, bo i zdjęcia wolę wywoływać w internecie niż pobliskich fotolabach.
Ot, taki to już ze mnie internetowy nałogowiec ;)

Ale nie o moich przyzwyczajeniach chciałam Wam tu pisać lecz o bardzo fajnym konkursie, na który trafiłam kilka dni temu.
Organizatorami tej zabawy są strony, które odwiedzam bez przerwy, czyli

http://www.empik.com/http://www.empikfoto.pl/

A najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że jest to konkurs fotograficzny!

http://www.empikfoto.pl/kfe.html

Od 6 maja do 30 czerwca 

można zatem w ramach tego konkursu zgłaszać swoje prace w dwóch kategoriach:

PORTRET
oraz
FOTOGRAFIA ULICY

Zgłoszenie może zawierać maksymalnie 3 zdjęcia w jednej z wybranych kategorii.

Wiecie co w tym wszystkim jest najfajniejszego?
Że zabawa ta skierowana jest do takich osób jak ja, czyli pasjonatów fotografii - amatorów, którym wygrana umożliwi rozwijanie i doskonalenie warsztatu.
A trzeba przyznać, że jest o co powalczyć!

Łączna wartość nagród to prawie 20 tysięcy złotych!

A są nimi:
  • 2 aparaty Nikon 1 J5
  • 2 monitory graficzne EIZO
  • 5 kursów oraz warsztat w Akademii Nikona
  • 2 próbniki kolorów dla fotografów Datacolor
  • 2 kalibatory do monitorów Datacolor
  • 8 bonów na fotoksiążki od empikfoto.pl
  • 8 rocznych prenumerat magazynu Digital Camera
Przewidziana jest także Nagroda Publiczności dla autora zdjęcia, które otrzyma największą
ilość głosów!

Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w drugiej połowie lipca 2015 roku.  

Nie wiem jak Wy, ale ja zamierzam spróbować swojego szczęścia.
Kto wie, może akurat mnie się uda przygarnąć jedną z nagród?
Ale byłoby super!!!


Aj, zapomniałam jeszcze dodać, że organizatorzy przeznaczyli także małe upominki, dla wszystkich uczestników zabawy, którzy wysłali swoje zdjęcia, jak i tych, którzy tylko pragną wesprzeć swoich faworytów w drodze do wygranej!

Każda osoba, która zgłosi zdjęcie lub zagłosuje na inną pracę otrzyma kod uprawniający do 60% rabatu na dowolne odbitki w linii Standard lub Premium z oferty empikfoto.pl!

Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie TUTAJ
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach