FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 maja 2015

1 URODZINY!



Dokładnie rok temu postanowiłam założyć tego bloga. 
Przyznam szczerze, że bardzo długo się nad tym zastanawiałam i nawet, gdy już to moje miejsce w sieci powstało, wciąż nie miałam pewności, czy dobrze zrobiłam. Bo kto zakłada bloga o fotografii mając do dyspozycji zwykły przeciętny kompakt? Co do moich umiejętności fotograficznych także miałam i zresztą zawsze mam sporo wątpliwości. Ale... pewnego majowego dnia postanowiłam to zrobić. Nie dla kogoś tam. Dla siebie. Zawsze chciałam mieć takie swoje miejsce i bardzo zazdrościłam innym ich fotoblogów. I tak powstała ta strona.

To, że będę tu zaglądać regularnie wiedziałam. O rezygnacji z tego bloga, po tym jak wreszcie postanowiłam go założyć, nawet nie było mowy. Nie liczyłam jednak na to, że ktokolwiek zechce tu zaglądać. No, może poza moją blogową psiasiółą Martą, która doskonale wiedziała, że mam takiego samego bzika na punkcie fotografii co ona sama ;) Ale inni? Mowy nie ma! By przykuć uwagę innych, trzeba mieć naprawdę niesamowite fotografie, a mnie do takich baaardzo dużo brakowało. Ale prawda jest, że ta strona bardzo wiele zmieniła w moim życiu. Przede wszystkim mam ogromną frajdę w umieszczaniu tu zdjęć, nawet jeśli wciąż nie są idealne. Po drugie, dzięki tej stronie widzę to jak mój warsztat się zmienia. Jak nabieram pewności siebie i pomału szlifuję swój własny styl. A po trzecie, to miejsce sprawia, że moje nadzieje na to, że kiedyś będę robić naprawdę świetne zdjęcia - odżyły. Czy uda mi się zrealizować te marzenia? Nie mam pojęcia, ale na pewno nie brak mi zapału i zaangażowania.

A co wydarzyło się w ciągu tego roku?
Oj, baaardzo wiele!

Zdobyłam kilka nowych modelek i rekwizytów do sesji. Moje zdjęcia trafiły do prasy, na wyświetlacze LED oraz koszulki promujące imprezę okolicznościową pobliskiego Miasteczka Westernowego. Powiększyłam także znacznie swoją fotobiblioteczkę o bardzo fajne lektury. Jednak jedną z najważniejszych rzeczy, z jakich jestem bardzo dumna to fakt, że wreszcie dorobiłam się swojej własnej lustrzanki! 
Jest nią NIKON D5200, którego po prostu UWIELBIAM!
A poza tym odważyłam się po raz pierwszy przyjąć prawdziwe poważne zlecenie, od kogoś zupełnie mi obcego. Dotąd robiłam zdjęcia u znajomych i przyjaciół, ale tym razem... wykonałam reportaż na Pierwszej Komunii Świętej u Patrycji i Oli z czego jestem bardzo zadowolona :) Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania całej rodzinki :)

Poza tym w ciągu tego roku:
- opublikowałam 133 posty,
- odwiedziło mnie prawie 28000 osób,
- na Faceboku polubiło mnie prawie 700 osób :)

Dla niektórych to może niewiele. Ale ja naprawdę jestem z tych osiągnięć dumna :)
Życzcie mi zatem kolejnego równie udanego roku co ten. 
Mam tak wiele fotograficznych planów i marzeń, że aż trudno je zliczyć. 
Bardzo chciałabym spełnić choć część z nich...

1 komentarz:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach