FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

22 kwietnia 2015

Rozdanie u Ani ;)



Od pewnego czasu chodziła za mną myśl, by na blogu zorganizować rozdanie. Tak wiele różnych stron robi coś takiego, to dlaczego nie ja? To fajna zabawa. Sama z ogromną przyjemnością nie raz brałam udział w takich konkursach. I choć jak dotąd nigdy niczego nie wygrałam to i tak cieszę się, gdy widzę kolejny wesoły banerek na faceboku. 

Przyszedł więc czas i na mnie. Miałam co prawda zaczekać na jakąś szczególną okazję, by rozpocząć zabawę, ale nie mogłam się powstrzymać. Tym bardziej, że sama nie wiem, kiedy jakaś okazja zechce nadejść... ;)
Tak więc zapraszam Was do

Zasady zabawy:
1. polub stronę Anna Radziach Fotografia na facebooku
>>FB<< ,
2. udostępnij publicznie powyższy banerek na swojej osi czasu
>>BANEREK<<,
3. W komentarzu pod banerkiem zaproś co najmniej trzy osoby do zabawy :)

Bawimy się do 14 maja 2015r.
Nagrodą jest łańcuszek z wisiorkiem w kształcie aparatu fotograficznego w kolorze starego srebra. 


Wynik konkursu ogłoszę najpóźniej w ciągu 3-4 dni od dnia zakończenia rozdania. 
Zwycięzca zostanie wyłoniony losowo.
Nagrodę wysyłam wyłącznie na terenie Polski.

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam...
Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Udziału nie biorę, ale umieszczę informację na swoim blogu: http://mylittleworldbloger.blogspot.com/2015/05/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach