FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

11 kwietnia 2015

Emi raz jeszcze :)



Wstałam dziś skoro świt, gdy dzień dopiero budził się do życia. Spojrzałam z okno i pomyślałam: "Kurcze, ale by teraz fajne zdjęcia wyszły!" Szkoda, że nie nigdy nie mam okazji o tej porze wyskoczyć gdzieś w plener. No i nie ma z kim, bo szkoda byłoby mi budzić te moje modelki o tak wczesnej porze. Ale słoneczko za oknem i cieplutkie powietrze zachęcają dziś do długich spacerów z aparatem w dłoni. Mało prawdopodobne, by mi się to udało, bo planów na dziś mam więcej niżbym tego sobie życzyła, ale pomarzyć zawsze można ;) Może w niedziele będę miała więcej szczęścia? Zobaczymy. Oby tylko ta wiosna już od nas nie uciekała. Niech się rozgości na dobre i zostanie tak długo jak to tylko możliwe, bo już okropnie się za nią stęskniłam...

Ale dość tych pogodowych pogaduszek, czas na zdjęcia. Możecie mi wierzyć lub nie, ale te, które dziś Wam pokażę były robione w bardzo brzydkim miejscu. Zaniedbanym, zarośniętym, zniszczonym i opuszczonym. Nawet zastanawiałam się, czy coś nam z tego wyjdzie, ale... nie jest tak źle. Najwyraźniej wszędzie można znaleźć coś fajnego. Trzeba się tylko dobrze rozejrzeć ;)









A już niedługo - kowbojskie klimaty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach