FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

29 marca 2015

Siostrzyczki - marzec 2015



Nie mam w zwyczaju skarżyć się publicznie na swój stan zdrowia, ale po ostatnim razie poważnie muszę to przemyśleć. Bo wystarczyło trochę poużalać się nad sobą i co? Przeszło mi jak ręką odjął! Już na drugi dzień czułam się znacznie lepiej, a po trzech dniach zapomniałam w ogóle, że wcześniej coś się działo. No, to to lubię! Od dziś będę się skarżyć za każdym razem jak mi coś będzie dolegać. Może to działa jak jakaś sesja terapeutyczna i zaoszczędzę na lekarstwach? ;)
 
A dziś znów pokażę Wam moje dziewczyny. Marzec już się kończy, a ja jeszcze nie pokazałam Wam ich wspólnych zdjęć z tego miesiąca. Ale nie, nie zapomniałam. Te fotografie zrobiłam jakieś dwa-trzy tygodnie temu. Czekały tylko na odpowiednią chwilę. Zatem, nie przedłużając.
Alicja i Natalka - marzec 2015 :)























Zakochałam się w tym miejscu. Plener w sam raz dla mnie. Na pewno jeszcze tam wrócimy :)

1 komentarz:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach