FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

20 marca 2015

Myjemy czuprynę ;)



Wiosna już do nas zawitała. Choć słyszę, że ma być jeszcze załamanie pogody, to ja wiem, że ona już tu jest. Widać ją wszędzie dookoła. Między innymi i u mnie, gdy coraz ciężej zwlekam się z łóżka, a potem tryskam energią jak nigdy. Uwielbiam ten czas, słońce, budzącą się do życia przyrodę. Ba, ja nawet kocham wiosenne porządki. Oby tylko ta szara i ponura aura już sobie poszła...

Dziś jednak na moich zdjęciach nie zobaczycie tej ślicznej pory roku. Zostało mi jeszcze dosłownie kilka archiwalnych wpisów, które chętnie Wam tu zaprezentuję. I choć zdaję sobie sprawę z tego, że gdy moich starych zdjęć zabraknie będą tu znacznie częstsze i pewnie znacznie dłuższe przerwy to i tak cieszę się, że będę Wam pokazywać wszystko na bieżąco. Będę mogła odkrywać przed Wami karty z tego działo się tu i teraz oraz przekazywać emocje, jakie towarzyszyły tym wydarzeniom. Na razie mój nowy Nikon wciąż często jest dla mnie zagadką. I choć wiem co do czego służy i gdzie co znaleźć, to i tak płynne przestawianie wszystkich parametrów jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Szczególnie, gdy chcę coś zrobić szybko. Moja wiedza niemalże natychmiast ulatuje mi z głowy :) Ale jak to będzie dowiecie się już całkiem niedługo. Teraz pokażę Wam kilka zdjęć z wygłupów mojej Ali podczas mycia głowy. Niby nic szczególnego, ale bardzo lubię do nich wracać i patrzeć na roześmianą minkę mojej dziewczynki.





Zdjęcia powstały na potrzebę wpisu na Babylandii dotyczącego kosmetyków do włosów marki HOT TOT. Więcej znajdziecie >>TUTAJ<<.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach