FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 marca 2015

Dawno, dawno temu... ;)



Już połowa marca, a ja jeszcze nie pokazałam Wam wspólnej sesji zdjęciowej moich dziewczyn w tym miesiącu. Ale spokojnie, na wszystko przyjdzie czas. Na pewno o niczym nie zapomniałam. Po prostu, jak wspomniałam poprzednio, chciałabym wreszcie wyjść z zaległości i zacząć Wam pokazywać zdjęcia bardziej na bieżąco. Zatem dziś sięgamy do archiwum. I to w dodatku do takich zamierzchłych czasów, czyli do starych i mocno już zakurzonych zdjęć, gdzie moje dziewczyny nie są już takimi dużymi pannicami co obecnie. Fotki te wykonałam jakiś rok temu. Aż trudno uwierzyć, że w ciągu tylko 12 miesięcy nie tylko Natalka, ale i Alicja tak bardzo się zmieniła. Moja starsza córka to już "dorosła" panna. I w zasadzie w ogóle nie przypomina tego bąbla ze zdjęć. Zresztą co ja Wam tu będę pisać. Sami zobaczcie :)










Uwielbiam portreciki z bardzo dużym zbliżeniem. Wiem, że daje ich zawsze sporo, ale ja po prostu kocham takie zdjęcia :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach