FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

23 marca 2015

Chlebek z rodzynkami



Dawno nie pokazywałam Wam tu żadnych moich kulinarnych wyczynów. Ale jakoś ciągle brakuje mi czasu, by takie zdjęcia sobie porobić. Pokażę Wam więc dziś jeden taki post z archiwum. Chlebek z rodzynkami, którego smaku już nawet prawie nie pamiętam... Chyba muszę odświeżyć sobie pamięć, bo był bardzo smaczny. M... już mi ślinka cieknie. Może dziś?

No i t takim to oto sposobem znalazłam sobie zajęcie na kolejny dzień ;)







A przepis znalazłam >>TU<<, tylko śliwki zamieniłam na rodzynki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach