FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

14 lutego 2015

Walentynki !



Moje miejsce "pracy" przy laptopie to twardy nie duży taboret, stół kuchenny i lodówka służąca mi jako oparcie. Nic nadzwyczajnego, a mimo to bardzo lubię spędzać tu czas. Wiecie dlaczego? Bo gdy tak sobie siedzę i piszę, tuż obok mnie jest ogromne okno, a za nim - widok jakiego wiele osób mi zazdrości. Mieszkam na 4 piętrze, a najbliższe osiedle, które mogłoby zasłaniać mi cokolwiek stoi sobie kilka kilometrów ode mnie, gdzieś tam na horyzoncie. Można zatem spokojnie powiedzieć, że z okna widzę połowę mojego miasteczka, mam oko na wiele uliczek i domków. I przede wszystkim codziennie rano podziwiam wspaniałe wschody słońca. To miejsce przyciąga nie tylko wtedy, gdy jest cieplutko i słonecznie. Lubię patrzeć na gęste szare chmury przesuwające się tuż nad moim oknem lub na ulice skąpane w deszczu. Uwielbiam tęczę, która lubi gościć u nas wiosną i latem, czasem nawet w podwójnym wydaniu ;)

Nie wiem co mnie dziś naszło na takie romantyczne wywody. Może to dlatego, że dziś Walentynki? A skoro tak, to zapraszam Was na sesję wykonaną specjalnie z tej okazji mojej najstarszej modelce. Nie ukrywam, że uwielbiam robić zdjęcia Emi. Ona nawet jak jest skwaszona - wygląda super :P














Zanim się z Wami pożegnam - muszę się jeszcze pochwalić. Założyłam sobie także playlistę na
You Tube i od czasu do czasu zobaczycie tam różne krótkie filmiki z moimi zdjęciami.
Dziś Walentynkowa Emi.
Zapraszam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach