FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 lutego 2015

Siostrzyczki - luty 2015



Kolejny miesiąc i kolejna sesyjka moich dziewczyn. Tym razem za wszelką cenę chciałam uchwycić na nich śnieg. Uwielbiam zimę, a ostatnio coś ta pora roku ucieka mi niemalże niepostrzeżenie. Rano śnieg jest, wieczorem już go nie ma. Gdzie te harce na sankach, lepienie bałwana i bitwa na śnieżki?
Ostatni raz na sankach byłam jak moja Ala była w wieku Natalki. Zjeżdżaliśmy sobie na nich z górki na pobliskim stadionie. Ależ było wesoło!
Teraz jakoś tak te zimy są zupełnie inne. Więc gdy tylko w niedzielę rano zobaczyłam, że na dworze jest biało, a na niebie świeci słoneczko - musiałam to wykorzystać. Aparat w dłoń, ciepłe ubranka i do dzieła! Sanek nie było, bitwy także, ale chociaż taki szybki bałwanek się z nami przywitał ;)

























Pierwsze zimowe zdjęcia mam. Ale wciąż czuję niedosyt... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach