FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

6 lutego 2015

Portreciki



Ale mi się podoba teraz to co widzę za oknem. Ośnieżone drzewa, białe dachy... Ja naprawdę nie wiem jak można nie lubić zimy. Wiem, że skrobanie szyb w samochodach wcale nie jest przyjemne. Nikt też nie lubi jak mroźny wiatr zawieje nam prosto w twarz. Ale to tylko małe minusiki wśród wieku plusów. Uwielbiam zimowe harce, lepienie bałwana i zjeżdżanie z górki sankami. Alicja dodała by teraz do tych zabaw jeszcze łyżwy, bo bardzo jej się ta jazda spodobała. A ja uwielbiam, gdy na rumianych buziakach moich dziewczyn maluje się wielki uśmiech :)

I nawet gdy czasami nie ma nawet mowy o tym, by moje najmłodsza córka wyszła na spacerek na własnych nóżkach, tylko jest mocno okryta w wózeczku, to i tak mi się taka pogoda podoba. I w tym czasie nie rezygnuje także ze zdjęć. Co tam. Fotografia portretowa to w końcu to co uwielbiam, a taka "sesja" moa bardzo dużo plusów. Mała nie ma jak mi uciec sprzed aparatu :P






Zaczynam planować kolejną sesyjkę moich dwóch panienek razem. Chciałabym, żeby była ze śniegiem. Oby tylko do tego dnia nie stopniał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach