FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

18 lutego 2015

Moja laleczka



Ostatnio przeglądałam moje archiwum zdjęć i natknęłam się jeszcze na kilka fotek, które spokojnie mogę tu pokazać. Nie są to może jakieś super sesje czy niesamowite zdjęcia spontaniczne. To po prostu kilka ciekawych fotek, które lubię i które według mnie wyszły naprawdę fajnie. Dziś maleńka Natalka we własnej osobie. Na tym zdjęciu miała nie cały miesiąc. Wyglądała jak mała laleczka, którą najchętniej cały czas tylko bym przytulała... A teraz? To już ponad 1,5 roczna pannica, której tylko figle w głowie. Ale mam nadzieję, że z czasem z tego wyrośnie. W końcu nie można tylko psocić ;)

Od dziś rozpoczynamy wielkie odpieluchowywanie. Przy Alicji poszło całkiem sprawnie, więc już szykuje się na dość trudne zadanie. W końcu moje dziewczyny baaaardzo się od siebie różnią. Nie widzę zatem powodu, dlaczego teraz miałoby być inaczej ;) Myślę, że ta cała akcja trochę potrwa. Natalka nic sobie nie robi z mokrych majteczek. A już na pewno nie działa na nią moje gadania. Tak naprawdę - w ogóle na nie nie zwraca uwagi :/ No cóż... Mam nadzieję, że nie będzie tak źle jak to sobie wyobrażam. Akcja - koniec z pieluszką - czas start!


Mam też jeszcze inną nowinę. Ale to następnym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach