FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

26 stycznia 2015

Siostrzyczki - styczeń 2015



Od samego początku bardzo staram się pokazywać Wam tu zdjęcia w takiej kolejności w jakiej powstały. Oczywiście robię drobne wyjątki, ale mimo wszystko mniej więcej trzymam się wcześniej zamierzonego celu. Jednak dziś będzie jeden z tych wyjątków. Bo jest coś jeszcze co bardzo chciałabym wprowadzić w tym roku i mam cichą nadzieję, że mi się to uda. Mam na myśli wspólne sesje moich dziewczyn. Gdy przeglądam nasze domowe archiwum okazuje się, ze dziewczyny mają całą masę zdjęć, ale niewiele z nich mają razem. To dlatego, że Alicja najchętniej pozowała by jak mała modelka do wszystkich fotek, a Natalka ma takie pozowanie gdzieś. Efekt jest więc taki, że duża stoi jak słup soli, a mała zaczyna się jej wyrywać lub ewentualnie mała biega i bawi się, a duża za wszelką cenę stara się jej dorównać by ładnie wypaść na zdjęciu. Oj, powiem Wam, że tego typu sesje wyglądają bardzo komicznie. Dlatego z wygody często z nich rezygnowałam. Teraz jednak moje postanowienie zaczynam wcielać w życie. Oto pierwsza tegoroczna sesja moich dwóch panieneczek. Sami zobaczcie co mi z tego wyszło :)









Tu było łatwo, bo Natalka w stroju małego Eskimosa nie ma szans uciec za szybko i za daleko, ciekawe co to będzie wiosną i latem :P
Jeśli wytrwam w moim postanowieniu, to takie sesje zobaczycie na moim blogu minimum raz w miesiącu.
Bo właśnie taki miałam plan. Choć jedna wspólna sesja w miesiącu, czyli 12 miesięcy razem! :)

I jeszcze jedno. Dziś mam swoje małe święto :)
To mój 100 post na tym blogu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach