FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 stycznia 2015

Mój mały bąbel ;)



 Dziś pokażę Wam zdjęcia, z których jestem naprawdę bardzo zadowolona. Nie dlatego, że są jakieś wyjątkowo wspaniałe, choć uważam, że najgorsze także nie są. Ale dlatego, że wykonanie fajnego zdjęcia mojemu bąblowi, który ma energii za pięcioro swoich rówieśników, mając do dyspozycji taki sprzęt jaki posiadam to nie lada wyzwanie. Natalka jest wszędzie. Przemieszcza się w tak szybkim tempie, że nie sposób za nią nadążyć. A mój aparat niestety nie należy do najszybszych. Najbardziej irytuje mnie fakt, że nie można w nim wyłączyć opcji podglądu wykonanego wcześniej zdjęcia. Czasem chciałabym szybko zrobić kilka fotek raz po raz, ale nie! Najpierw muszę pooglądać to co właśnie zrobiłam! W dodatku pojawia się ono z małym opóźnieniem i kilka sekund się wyświetla, a my w tym czasie nie możemy nic zrobić. To znaczy podobno wciskając migawkę do połowy lekko przyspieszamy ten proces, ale powiem Wam, że nawet jeśli, to jest to bardzo niewielka różnica. I tak walcząc z aparatem i ganiając z wywieszonym językiem za moim urwisem zrobiłam Natalce całkiem fajną sesję. Nie będę Wam pokazywać wszystkich zdjęć, gdyż mam mocne postanowienie surowiej selekcjonować zdjęcia, które tu umieszczam. Ale myślę, że te co zobaczycie powinno Wam się spodobać :)















Wiem, że znów sięgnęłam do jesiennych fotek, ale obiecuję, że to już koniec. Dalej będą zimowe. Co prawda bez śniegu, ale cóż. Taką zimę mamy, taką pokażę ;)


1 komentarz:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach