FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

13 stycznia 2015

Ale bigos!



Swój pierwszy raz z fotografią kulinarną mam już za sobą. Dziś czas na kolejny - bigos.
Muszę przyznać, ze poprzednio było jakoś łatwiej. Wiedziałam z czym kojarzą mi się pierniki i w zasadzie bez żadnego kłopotu umiałam stworzyć odpowiedni klimacik. Tym razem trochę bardziej się nagimnastykowałam. A co mi z tego wyszło? Sami zobaczcie :)




I jak? Będą ze mnie ludzie? ;)
Mój bigosik jest tak prosty, że aż strach. 
Ale gotuje go tak, jak moja mama i babcia, i prababcia...
I jest pycha! Więc niczego nie będę zmieniać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach