FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

15 grudnia 2014

W walizeczkach



Wir świątecznych przygotowań kompletnie mnie opętał. Stale coś czyszczę, szoruje, pucuje i... nie ukrywam, że jest mi z tym dobrze. Muszę przyznać, ze lubię porządki świąteczne, choć nie zawsze mam na nie ochotę. Czasem wolę pobyczyć się przed komputerem niż biegać ze szmatkami po całym domu. Ale gdy mam wenę całe dnie coś sprzątam, a wieczorem - choć padam na twarz mam poczucie dobrze spełnionego obowiązku. I tak właśnie mam teraz. Zero nowych fotek, ale za to pachnący świeżością dom... ;)

Zostawiam Was dziś z moją Natalką. Miłego oglądania!


















A w ogóle to marzy mi się jakaś sesyjka ze śniegiem. Myślicie, ze będzie? ;)

1 komentarz:

  1. Zazwyczaj nie zatrzymuje się na blogach, których jakość zdjęć nie jest najlepsza (bez obrazy ;), ale Twoje przykuły moją uwagę. Masz świetne oko i ciekawe pomysły. Podoba mi się. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach