FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 grudnia 2014

Kalendarz 2015



Czekamy tak na te święta, a one miną w oka mgnieniu.
Zaraz potem będzie Sylwester, a po nim rozpoczniemy nowy rok...
 Ten czas ucieka stanowczo za szybko.

Ale widzę też dobre strony tego, że kończymy kolejny rok.
Na naszej ścianie zawiśnie nowy kalendarz!
I tylko od nas zależy czy będzie on nas cieszył przez cały kolejny rok, czy też będziemy przechodzić obok niego obojętnie.
Ja z całą pewnością jestem za tym pierwszym, a Wy?

I dlatego w tym roku postanowiłam zaprojektować sobie własny kalendarz.
Piękny... jedyny... niepowtarzalny...
Taki, którego zazdrościć będą mi wszyscy!
A wszystko dzięki usłudze

http://www.empikfoto.pl/?gclid=Cj0KEQiAtZWkBRC9ibSfhoKEyLYBEiQA5fDxkdc926Cs1qPrVe2ZNZdvD4wvo2AGNaS_shegpnmcURIaAt7z8P8HAQ

Wystarczy tam do nich zajrzeć, by się przekonać, że taki kalendarz to super sprawa.
Klikamy wiec na zakładeczkę "Kalendarze", wybieramy wielkość (mój to 30x40), dobieramy odpowiedni szablon i... wszystko robimy online.
Bez niepotrzebnego instalowania programu itp. Super, prawda?

Projektowanie kalendarza jest banalnie łatwe. Ładujemy zdjęcia do odpowiednich miesięcy, a potem zaznaczamy własne święta. W tym przypadku znów mamy spore pole do popisu. Kolor czcionki i znaczka, a także kształt znaczka. W zasadzie jak mamy taki kaprys, każde święto możemy oznaczyć zupełnie inaczej. Co więcej, możemy tych świąt wpisywać sobie ile dusza zapragnie. Nie mamy tu żadnych ograniczeń. Ja skorzystałam z tej okazji i zaznaczyłam sobie także kilka ciekawszych "świąt" jak na przykład "Dzień czekolady" ;)

Ten kalendarz jest śliczny. Ma grube śliskie kartki, grafika wygląda wspaniale, a zdjęcia są naprawdę świetnej jakości! Możecie mi wierzyć, lub nie, ale zakochałam się w nim. Fakt, te kalendarze nie należą do najtańszych i pewnie bez promocji (na szczęście teraz jest :P ), nie mogłabym sobie na niego pozwolić. Ale teraz, gdy empikfoto.pl oferuje aż 40% zniżki, to wcale nie jest tak źle. Porównując z innymi drukarniami widzimy różnice, ale doliczcie sobie tam jeszcze koszty przesyłki i wyjdzie na to samo. Tutaj dostarczenie kalendarza do najbliższego salonu nic nas nie kosztuje! A poza tym ta jakość! Bez porównania. Zresztą - sami zobaczcie :)



















www.empikfoto.pl - kocham!
To na pewno nie koniec naszej wspólnej przygody :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od formatu. Mój kosztuje 47,90zł + darmowa przesyłka do dowolnego salonu empik. Fajne jest też to, że naprawdę ekspresowo realizują zamówienie. Ja czekałam dosłownie kilka dni. :)

      Usuń
  2. Jaki cudny! Też taki chce!

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach