FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

19 grudnia 2014

Ja pierniczę!



Wiem, wiem. To miał być blog iście fotograficzny, a ja tu nagle wyskakuje z jakimś jedzonkiem. 
Ale nie przejmujcie się. Nie zamierzam przekwalifikowywać tego bloga z foto na kulinarnego. Tak naprawdę to ja nawet nie za bardzo lubię gotować. Nie jest to także efekt przedświątecznej gorączki, która i mnie dopadła jakiś czas temu. Po prostu jest coś, co w gotowaniu szalenie mi się podoba. Uwielbiam fotografię kulinarną. Gdy patrze na zdjęcia tych wszystkich specjałów - po prostu się rozpływam... Zawsze chciałam tak umieć i oto właśnie moje pierwsze (ale nie ostatnie) postanowienie noworoczne. Chciałabym się nauczyć robić właśnie takie zdjęcia. Nie zamierzam oczywiście stosować tu żadnych dziwnych sztuczek. Nie będę wykorzystywać do zdjęć pianek do golenia ani malować moich dań farbami. To co zobaczycie będzie w 100% naturalne i zjadliwe. Po prostu zamierzam nauczyć się robić takie zdjęcia temu co przyrządzę, by Wam wszystkim ślinka ciekła na sam widok :D Oj, ale bym chciała, żeby mi się to udało!

Zatem dziś moja pierwsza próba - pierniczki :)




Oczywiście przy tej mini sesji nie obeszło się bez łakomstwa. Będę nieskromna - pierniczki wyszły mi przepyszne!
Przepis zaczerpnięty ze strony http://www.ciasta.net/pierniczki.php
Polecam!

2 komentarze:

  1. no, jak na pierwszy raz to wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach